Friday, January 1, 2010

Aqura Facial & Bath Soap

Sabun Karbon yang menakjubkan, membersih kulit secara lembut. Menghilangkan kegatalan dan bau dengan hanya satu mandian. Juga dikenali sebagai Sabun Tahan Mengantuk Pertama di Malaysia.Kandungan anti-karbon di dalam sabun ini mengeluarkan ion-ion negatif dan sinaran infra-merah jauh yang mampu menggetarkan sel darah 2000 kali seminit. Ia akan bertindak balas  dengan hemoglobin di dalam darah bagi merangsang pertumbuhan sel-sel baru sekaligus melindungi  kulit daripada kesan-kesan penuaan,membunuh kuman dan bakteria.Sabun Karbon ini terdapat dalam dua jenis iaitu 'Sabun Muka Aqura' dan'Sabun Mandi Aqura'.
Sabun Muka Aqura










Sabun Karbon Aqura memberikan kebersihan yang ketara dengan satu sentuhan lembut. AQura dirumus  dengan menggunakan suhu dan haba yang amat tinggi, karbon merupakan bahan utama disebalik keberkesanan Aqura.
Kandungan akti-karbon di dalam sabun mandi mengeluarkan ion-ion negatif dan sinaran infra merah jauh. Inilah sebabnya anda akan mengalami keberkesanan Aqura, dan kesegaran yang berpanjangan serta mengembalikan tenaga.

Fungsi Sabun Muka AQura :-
1. Mencerahkan kulit dengan lembut.
2. Menghilangkan jerawat & jeragat.
3. Melambatkan proses penuaan.

No comments:

Post a Comment